Nová Strategie modrého oceánu

Pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst

KIM W. Chan, MAUBORGNE Renée

Info:
Management Press, 2018 (1.) - brož., 264 str.
Z angl. přel. P. Somogyi
EAN:
9788072615476
ISBN:
978-80-7261-547-6
Edice:
Knihovna světového managementu

Hodnocení:

0 hodnocení Nová Strategie modrého oceánu 0

Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte

Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start- -upu, který se potýká s nedostatkem financních prostredku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonecného souperení a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého rustu. Svetove proslulí profesori W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy zmenili svet mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebríccích nejprodávanejších knih po celém svete déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla preložena do 44 jazyku. Predevším se ale stala pocátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu pricházejí autori s dalším prukopnickým dílem, které opet muže výrazne ovlivnit podnikatelské myšlení.

Nová Strategie modrého oceánu

Po přihlášení si titul můžete přidat na seznam přání.

Doporučit knihu

E-shop nově v provozu na www.kanzelsberger.cz

Další knihy z kategorie Ekonomika a podnikání (868)

Recenze produktu Nová Strategie modrého oceánu

Tento produkt nemá ještě žádnou recenzi. Buďte první, kdo ji napíše.



Přihlášení

Zapomněli jste?

Neplatná kombinace jména a hesla.